mandag den 21. januar 2008

Min blog - nu også med reklamer


Så måtte jeg også lige prøve AdSense. Så derfor er der nu reklamer på min Blog, styret af Google AdSense. Google AdSense udvælger, skifter og sætter automatisk reklamerne på min blog, men der sker udfra de kategorier, kriterier og det udseende som jeg har bestemt reklamerne skal have. Og så skulle man efter sigende også kunne tjene penge på det. Men så skal man vist have betydelig flere besøgende end jeg har på min ydmyge blog, som trykker på annoncerne og på den måde sætter penge ind på min konto. Men det er heller ikke for pengenes skyld jeg har gjort det, men udelukkende for at udforske den Web2 teknologi som Google AdSense repræsenterer. Er du blevet interesseret i Google AdSense eller vil læse mere om det, kan du trykke på dette indlægs overskrift eller på Google AdSense-logoet.

Ingen kommentarer: