torsdag den 17. januar 2008

Wolves Waco i Podhead

Her er Avataren Wolves Waco på vej ind i Podhead.net i Second Life. Second Life (SL) har jeg ikke været venner med hele tiden. Det er heldigvis blevet bedre nu. Men at lære at navigere rundt og i det hele taget finde ud af hvad mulighederne er i SL, er ikke noget man bare gør på en time eller to. Så har jeg også haft problemer med en meget langsom computer, som hele tiden har afprøvet min irritationsgrænse. F. eks. skete der det, efter at jeg havde taget ovenstående billedede, at Wolves Waco herefter kunne panorere rundt i landskabet, men gå nogen steder det ville han ikke. Benene var fuldstændig låste. Så jeg måtte logge ud og ind igen og det tager rigtig lang tid. Men hvad jeg ikke troede muligt for 2 dage siden er sket. Nu regner jeg med at min Avatar skal leve videre og på nye eventyr i SL.



2 kommentarer:

Marc from podhead.net sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Jan Lund sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.