lørdag den 9. januar 2010

2 spillere forlader BGA



Vanløse har fået tilgang af de to tidligere BGA-spillere Kasper Schultz og Mads Torry, der starter op de øvrige spillere 16. januar.

16. januar indleder Vanløse træningen frem mod forårssæsonen, og det sker med flere nye ansigter i truppen. Hos divisionskollegerne BGA har man således hentet to spillere, angriberen Mads Torry og den tidligere Brøndby-spiller Kasper Schultz.
- Jeg kender træner Michael Madsen, fra det halve år jeg havde i FC Amager, inden de gik konkurs. Jeg synes han er en dygtig træner, og glæder mig til at komme til at spille under ham igen, siger Schultz til bold.dk.
21-årige Schultz har siden FC Amagers konkurs været i BGA, hvor han har været fast mand i midterforsvaret.
- Jeg missede otte kampe på grund af en skade, men ellers har jeg været fast siden jeg kom. Det er også min ambition at blive det i Vanløse, og Michael Madsen har fortalt mig, at jeg, hvis jeg yder det jeg kan, har stor mulighed for at starte inde.
Vanløse overvintrer på 10.-pladsen i 2. division Øst, tre point foran Torry og Schultz' tidligere klub, BGA.

Kilde: Bold.dk

Ingen kommentarer: