fredag den 15. august 2008

Wolves videre i Carling Cup

Wolves kom med hiv og sving videre i Carling Cup, efter at have besejret Accrington Stanley med 3-2 efter forlænget spilletid. Wolves stillede op med 6 nye spillere i forhold til lørdagens ligakamp mod Plymouth. Efter 40 min. kom Wolves bagud, og fik først udlignet 17 min. før tid. I den forlængede spilletid blev der scoret 3 mål på 6 min. Først bragte Wolves sig foran efter 102 min. Accrington Stanley udlignede til 2-2 efter 104 min. Og så scorede Wolves sejrsmålet 2 min. senere.
Målscorer for Wolves var Chris Iwelumo med 2 mål og Mark Davies.

I 2. runde af Carling Cup har Wolves trukket Rotherham på udebane.
Den dobbelte målscorer Chris Iwelumo, billedet, som Wolves hentede i Charlton før denne sæson, har også en fortid i Århus Fremad, hvor han spillede i slutningen af 90'erne.

Ingen kommentarer: